Logg inn
 
Søk:  
Frist 31.mai !!!

Alle som har kjøpt/registrert sin bil-GPS etter 1.desember 2007 med ver. 9, kunne få gratis oppdatering til Ver. 2008 . Dette gjaldt frem til 31.mai 2008.

Garmin-fond til Vansjø

Belanor sponser  og går nå sammen med vannområde-utvalget Morsa og  danner Garmin-fondet som skal bidra til å gjøre Vansjø til en ren drikkevannskilde igjen.


Spørsmål & svar
Bestselgere
Priser
Kjekt å vite
Serviceskjema
Kontaktskjema
BelanorService/Support Serviceskjema

Serviceskjema  

ikon_service.jpgFør du sender inn noe til service mÃ¥ du fylle ut vÃ¥rt serviceskjema sÃ¥ nøyaktig som mulig med en klar og tydelig forklaring pÃ¥ feilen. Svært mye av det vi fÃ¥r inn til service kan løses av kunden. Vi vil derfor ofte kunne gi deg tips om hvordan du selv kan løse problemet. Oppgrader alltid instrumentet til siste software versjon og se om problemet er løst. Se vÃ¥r FAQ for fremgangsmÃ¥te. Hvis du fortsatt tror det mÃ¥ sendes til oss for service, vil vi gi deg et returnummer; ingenting skal sendes inn uten dette returnummeret!

 

For kortest mulig servicetid, gjør følgende:

-          Fyll ut serviceskjemaet sÃ¥ grundig som mulig.

-          Hvis du sender inn noe du regner med dekkes av garanti, skal kvittering vedlegges.

-          Hvis du har veikart eller sjøkart til GPS, mÃ¥ kodene vedlegges.

-          Send produktet med postgang du kan spore.

-          Merk den tydelig med returnummeret du har fÃ¥tt oppgitt.

 

NB! Vi har ikke mulighet til å svare på spørsmål utenom de varslingene du automatisk får. Du vil får varsel enten på mail eller SMS når vi mottar pakken og når vi sender den ut. Du vil også få melding hvis servicen blir utsatt i påvente av deler. Service vil stort sett bli påbegynt i løpet av 3 dager etter at vi har mottatt den.


NB! Husk å trykke på send nederst til venstre på skjemaet etter at det er utfylt!

Neste side